چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

۷۷ بازديد

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها كنار يكديگر است. هنگامي كه يك سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شركت يا كسب و كاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند كه روز به روز به تعداد كاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يك سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد كه نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در كسب و كار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت كه مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محكم در اين ميان موفقيتي است كه به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شركت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي كه از فضاي مجازي دارد، كسب و كارتان را بررسي كرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميكند. بدين ترتيب ميتوانيد كسب و كارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي كرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه كنيد.

اگر در حال حاضر يك وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميكنيم كه آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي كرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال كنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تكنولوژي روز طراحي وبسايت حركت كنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در كسب و كار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبكه هاي اجتماعي؟

فرض كنيد صاحب يك وبسايت فروشگاهي هستيد، اينكه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عكس محصولات را به آنها نشان دهيد كافي نيست، بلكه بايد با يك وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم كنيد كه كاربران به شكلي آسان و سريع اقدام به خريد كنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد كاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت كنيد.

البته با انجام بازاريابي شبكه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت كرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شركت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميكند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد كرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شركت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يك تيم منسجم در كنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممكن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور كه در ساختن يك برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در كنار يكديگر فعاليت ميكنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شكلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي كامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شكوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميكنند.

فاكتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تكنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شركت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح كشور آماده همكاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

۷۲ بازديد

ريمپ خودرو در كاراك؛ معتبرترين مركز ريمپ

 

hrsx_c2.jpg

به دست آوردن بيشترين بهره از اتومبيل خود از نظر عملكردي و اقتصادي راهي عالي براي بهبود تجربه كلي رانندگي و صرفه جويي در هزينه هاي سوخت در طي ماه ها و سال ها است. در حالي كه تنظيم اتومبيل براي دست يابي به عملكرد بهينه گاهي ممكن است براي بسياري از رانندگان بغرنج و پيچيده به نظر برسد، شايد براي شما جالب باشد كه بدانيد اين كار با ريمپ كردن در كمتر از 30 دقيقه انجام مي شود. بنابراين اولين سوالي كه ممكن است در ذهن هر فردي ايجاد شود اين است كه ريمپ چيست؟ در ادامه به بررسي پاسخ اين پرسش مي پردازيم.

ريمپ چيست؟

ريمپ كردن كه گاهي تنظيم ECU نيز ناميده مي شود، زماني اتفاق مي افتد كه تنظيمات واحد كنترل موتور خودرو (ECU) براي بهبود بخش هاي متعددي از عملكرد وسيله نقليه تغيير يابد. از طريق باز نويسي تنظيمات موجود با نرم افزار جديد، مالك خودرو با برنامه ريزي مجدد مي تواند تزريق سوخت، جريان هوا، سنسورها و ساير موارد را مديريت كند.

وسايل نقليه موتوري توسط كامپيوتري معروف به واحد كنترل موتور (ECU) هدايت مي شوند. اين كامپيوتر كوچك موارد مرتبط با موتور مانند زمان احتراق، نسبت هوا به سوخت و افزايش فشار را كنترل مي كند. با تنظيم اين پارامترها مي توان بهره وري خودرو از نظر عملكردي يا اقتصادي (يا گاهي در هر دو زمينه) را افزايش داد. ريمپ كردن در حقيقت نصب يك نرم افزار ديگر بر روي كامپيوتر خودرو و جايگزين كردن آن با نرم افزار پيش فرض كارخانه سازنده است. اين نرم افزار جديد تنظيمات سفارشي و اختصاصي براي كسب بيشترين بهره از موتور را ارائه مي دهد. اين تنظيمات معمولا با اتصال يك لپ تاپ به درگاه OBD خودرو نصب مي شوند؛ اين بدان معنا است كه مي توان اين كار را بسيار سريع انجام داد.

براي ريمپ كردن وسايل نقليه قديمي تر مجبور هستيد تراشه كامپيوتر موتور خود را به طور كامل برداشته و با يك تراشه جديد كه نرم افزار جديد در آن موجود است، جايگزين كنيد. به همين دليل در گذشته به اين كار چيپينگ (chipping: يا تراشه برداري يا تعويض تراشه) گفته مي شد.

ريمپ خودرو چه تاثيراتي دارد؟

با تغيير نرم افزار ECU، موتور خودرو مي تواند خيلي بيشتر از حداكثر توانايي خود كار كند. به طور پيش فرض، عملكرد بيشتر خودروها پس از ترك كارخانه به دلايل مختلف كاهش مي يابد. علاوه بر اين، وسايل نقليه هميشه داراي ضمانت هستند و آخرين چيزي كه سازنده مي خواهد اين است كه مجبور به بازسازي يا تعويض موتورهاي آسيب ديده باشد. به همين دليل عملكرد هميشه به طور پيش فرض در حد توان موتور حفظ مي شود.

اكثر توليدكنندگان و سازندگان خودرو تمايل دارند پيش از توليد نسخه كاملا جديد و ارائه آن به بازار، نمونه هايي از مدل قديمي كه پيش تر توليد شده را با برخي تغييرات ظاهري روانه بازار كنند. با اعمال اين تغييرات در تنظيمات ECU موتور خودروهاي تغيير ظاهر يافته، سازندگان مي توانند سريع تر و آسان تر سطح عملكرد خودروها را تغيير و ارتقا دهند و بدون آن كه به مهندسي اضافي احتياج داشته باشند آن ها را بهبود بخشند.

bpyt_c4.jpg

آيا ريمپ كردن تنها تغيير يك نرم افزار است؟

بله؛ ريمپ كردن در حقيقت به مرحله اول تنظيماتي كه شركت ها و مراكز تنظيم و تقويت خودرو ارائه مي دهند، گفته مي شود. مرحله اول تقريبا فقط يك تغيير ساده نرم افزار ECU است. مرحله دوم و مراحل بعدي آن معمولا شامل تغييرات بيشتر نرم افزار و همچنين سخت افزارهاي اضافي مانند سيستم اگزوز جديد و پمپ سوخت فشار قوي و ... خواهد بود. مراحل سوم و چهارم اغلب شامل به روزرساني توربو شارژر (موتور شارژ كننده توربين) يا سوپر شارژر (دستگاه هوا و سوخت رساني بيشتر) خودرو است. مراحل بعدي به كار تهاجمي نياز دارد و نسبت به مرحله اول بهره وري عملكردي كم تري را به دنبال دارد.

آيا ريمپ كردن براي موتور خطرناك يا مضر است؟

تغيير تنظيماتي كه بر كنترل موتور خودرو اثر مي گذارد، مي تواند اثرات مضر و مخربي نيز داشته باشد؛ همه اين تاثيرات بستگي به اين دارد كه چه كسي اين نرم افزار را نوشته است و اينكه مسئول تنظيم كننده تغييرات وسايل نقليه چگونه آن ها را بر روي  خودرو پيكربندي كرده و اعمال مي كند. به همين دليل ما هرگز توصيه نمي كنيم كه خودتان نرم افزار را نصب كنيد يا جهت تغيير نرم افزار به مراكز تاييد نشده مراجعه كنيد. شركت هاي تنظيم كننده ويژه اي وجود دارند كه نرم افزارهاي ECU را مي نويسند؛ آن ها معمولا اين نرم افزارها را آزمايش كرده و آن ها را پيش از عرضه عمومي، براي مدت يك سال يا بيشتر در اختيار بسياري از وسايل نقليه قرار مي دهند.

آيا ريمپ كردن خودرو بر گارانتي و ضمانت كارخانه سازنده تاثير دارد؟

از آنجا كه نرم افزار نصب شده به ندرت توسط كارخانه سازنده وسيله نقليه نوشته شده است، به احتمال زياد هر گونه ضمانت و گارانتي موجود را باطل كرده و از بين مي برد. زيرا كارخانه سازنده نمي خواهد بهره وري موتور را به حداكثر ميزان ممكن و يا فراتر از آن برساند و بنابراين در صورت بروز خطا و اشتباه در فرآيند ريمپ كردن، شما بايد هزينه بازسازي و تعمير موتور را شخصا بپردازيد و اين مسئله مشمول گارانتي نمي شود.

آيا ريمپ كردن بهره وري اقتصادي را نيز به اندازه عملكرد بهبود مي بخشد؟

اين مسئله به نحوه رانندگي شما بستگي دارد. از نظر تئوري، بسياري از موتورها قادر به دست يابي به همان بهره اقتصادي با همان موتور پيش از ريمپ شدن هستند. حتي گاهي اوقات مي توانند كارايي بيشتري نيز داشته باشند. نكته مهم اين است كه معمولا با افزايش انرژي و قدرت موتور اتومبيل ها، مصرف سوخت بيشتر از گذشته مي شود. از اين رو، دليل اصلي ريمپ كردن موتور خودرو، افزايش عملكرد آن است.

آيا ريمپ كردن خودرو مزيت هاي ديگري به غير از بهبود وضعيت عملكردي و اقتصادي آن دارد؟

بله؛ بسته به نرم افزاري كه نصب كرده ايد و نقشه جديدي كه تعريف كرده ايد، برخي وسايل نقليه از حالت والت (valet mode) و ايموبلايزر (immobiliser mode) نيز بهره مي برند كه مي توانيد آن را با سوئيچ اصلي فعال كنيد. حالت ايموبلايزر يك سيستم امنيتي الكترونيك است كه در خودرو‌ها نصب مي‌شود و مانع از روشن شدن خودرو مي شود؛ مگر اين كه از سوئيچ اصلي خودرو استفاده شود. اين سيستم از سرقت خودرو با روش‌هاي سنتي چون اتصال سيم هاي سوئيچ جلوگيري مي كند. در واقع اين حالت همان سامانه ضد سرقت خودرو بوده و بدان معنا است كه حتي اگر يك سارق قصد سرقت خودرو شما را داشته باشد، اتومبيل شما حركت نخواهد كرد. چرا كه بدون آن سوئيچ، خودرو قابل حركت و رانندگي نخواهد بود.

حالت والت يا اعزام به تعميرگاه نيز مي تواند بسيار مفيد باشد. اين امكان براي زماني كه شما اتومبيل خود را در اختيار شخصي قرار داده ايد كه نمي خواهيد مسافت طولاني را با آن رانندگي كند اما براي جا به جايي خودرو به نوعي دسترسي نياز دارد، كارايي خواهد داشت. به عنوان مثال هنگامي كه به يك رستوران مراجعه كرده و پيشخدمت مي خواهد اتومبيل شما را به پاركينگ اختصاصي مجموعه منتقل كند با فعال سازي اين حالت اجازه استفاده طولاني مدت از خودرو را به وي نخواهيد داد. حالت والت عملكرد و حداكثر سرعت را به طور چشمگيري محدود مي كند. (به عنوان مثال حداكثر سرعت اتومبيل شما ممكن است به 16 يا 32 كيلومتر در ساعت برسد.)

بنابراين مي توان گفت كه ريمپ كردن (بهينه سازي برنامه كامپيوتر خودرو) مزاياي بسياري دارد و شما از اين طريق مي توانيد موتور خودرو خود را تقويت كرده و عملكرد آن را بهبود بخشيد.

منبع: خبرگزاري تسنيم

 

 

دروس عمومي كنكور

۵۹ بازديد

دروس عمومي كنكور

goy9_m2.png

نحوه چينش سوالات دروس عمومي در كنكور

اين دروس شامل ادبيات ، عربي ، دين و زندگي و زبان انگليسي. در اين بين ادبيات به دليل ضريب بالاي 4 از اهميت بيشتري برخوردار است همچنين ديني داراي ضريب 3 و در درس عربي و زبان انگليسي داراي ضريب 3 مي باشند. دروس عمومي در كنكور 100 سوال است كه سهم هر درس 25 تست مي باشد و نمره هر تست 4 درصد است. اولين درس ادبيات است كه به ترتيب شامل 3 تست لغت و معنا ، 3 تست تاريخ و ادبيات ، 3 تست املا و لغات و 3 تست آرايه، 5 تست زبان فارسي و 9 تست قرابت معنايي در آخر مي باشد. بعد از درس ادبيات درس عربي قرار دارد. در اول درس عربي 8 تست ترجمه و تعريب عربي وجود دارد. پس از آن يك متن قرار دارد و 4 تست از مفهوم آن متن سوال مي دهند . 3 تست تجزيه و تحليل 2 تست هم اعراب گذاري. 8 تست هم از قواعد عربي سوال مي دهند. پس از درس عربي دين و زندگي قرار دارد كه در چند سال اخير سوالات آيه محور آن زياد شده است و 70 تا 75% سوالات را تشكيل مي دهد. پس از درس عربي درس زبان انگليسي قرار دارد. و شامل 3 الي 4 تست گرامر و 6 الي 7 تست لغت مي باشد همچنين بعد از آن 5 تست كلوز تست و 10 تست ريدينگ قرار دارد و شامل دو متن است.

 

اهميت دروس عمومي: به دلايل زيادي از اهميت بالايي برخوردار است اول اينكه اهميت اين دروس همانند دروس اختصاصي است. دوم اينكه اين دروس زود بازده مي بشد و مي توان آنها را در مدت زمان نسبتاً كم به يك درصد قابل قبول رساند. اين دروس را مي توان راحت تر از دروس اختصاصي ميتوان به درصد هاي 90 به بالا رساند. ولي با وجود اين خيلي از داوطلبان به آنها كم لطفي مي كنند و در پايان هم نتيجه خوبي نمي گيرند. شايد اگر به رتبه ها و درصدهاي داوطلبان سال هاي پيش نگاه كنيد مثلاً داوطلباني كه رتبه 1000 تا 2000 را دارند خيلي از آنها درصدهاي دروس اختصاصي آنها شبيه به هم است و اين درصد هاي دروس عمومي است كه رتبه هاي آنها را جابجا مي كند پس اصلاً اين دروس را دست كم نگيريد.

چند ديدگاه بين دانش آموزان وجود دارد دسته اول از همان ابتدا مطالعه دروس عمومي را آغاز مي كنند و همزمان با دروس اختصاصي دروس عمومي را نيز مطالعه مي كنند. تقريباً 30 تا 40 درصد از وقت مطالعاتي خود را به آن اختصاص مي دهند مثلاً اگر 10 ساعت مطالعه داشته باشند 3 تا 4 ساعت آن را درس عمومي مي خوانند. اين دسته از داوطلبان بهترين روش مطالعاتي را دارند و اصولي پيش مي روند. اين گروه بعد از ايام عيد بصورت اصولي به كار خود ادامه مي دهند و از اوايل ارديبهشت مي توانند كتاب زرد عمومي يا همان سوالات سال هاي پيش را مرورو كنند. اميدوارم كه شما هم از همان دسته باشيد. دسته دوم گروهي از داوطلبان هستند كه تا قبل از عيد نوروز خيلي كم به اين دروس اهميت دادند وشايد 10 تا 20 % وقت خود را صرف خواندن اين دروس كردند. و بجاي آن دروس اختصاصي را خواندند اين گروه بايد از بعد از عيد نوروز تا اواسط ارديبهشت مطالعه دروس عمومي خود را افزايش دهند تا از اين ناحيه آسيب نبينند. دسته سوم اندسته هستند كه تحت تاثير حرفهاي ديگران دروس عمومي را نمي خوانند و به اين خيال كه بعد از عيد مي توانند آن را جمع و جور كنند اين دروس را مطالعه نمي كنند. بايد خدمت اين دسته از داوطلبان عرض كنم كه بعد از عيد با نزديك شدن به كنكور يكسري  فشارهايي روي بجه ها خواهد بود كه امكان خواندن بخش هايي كه توسط دانش آموز خوانده نشده به آنها فشار مي آورد . حالا اگر صرفاً بخش هاي حفظي خوانده نشود مشكلي ندارد ولي اگر كل اين دروس را نگه دارند براي بعد از عيد كار كمي برايشان سخت خواهد بود ولي اگر باز هم ساعات مطالعه خود را بعد از عيد افزايش دهند باز هم مي توانند اين كاستي را جبران كنند و نتيجه قابل قبولي بگيرند.  اين دسته بايد تلاششان را در اين زمينه بيشتر كنند . اما دسته چهارم از داوطلبان هم وجود دارند كه البته تعدادشان كم است كه اعتقاد دارند فقط با اختصاصي خواندن مي توانند به رشته مورد نظر قبول شد كه آنها دروس عمومي را اطلاعات عمومي مي دانند و در واقعيت احتمال قبولي آن دسته از داوطلبان خيلي كم است. اميدوارم كه دسته سوم و چهارم نباشيد يا اگر هستيد تلاش كنيد كه خود را از اين دسته خارج كنيد. در نظر داشته باشيد در هر بازه اي از كنكور كه قرار داريد و دروس عمومي را شروع نكرده ايد حتما شروع كنيد و اگر تلاش لازم را انجام دهيد حتماً نتيجه مي گيريد .

كه براي نتيجه گرفتن مي تونيد از پكيج هاي عمومي حرف آخر،  كه تطابق بالاي با كنكور دارند به خصوص درس ديني كه تطابق صد در صدي كنكور دارد، استفاده بكنيد.

نحوه مطالعه دروس عمومي

ادبيات: درسي است كه بايد بصورت موضوعي خوانده شود. همان موضوعاتي كه سوالات ادبيات را به چند دسته تقسيم كرده است: لغات ، تاريخ ادبيات ، املاء ، زبان فارسي ، آرايه و قرابت معنايي و نحوه مطالعه هر يك با ديگري فرق دارد.

لغت و تاريخ ادبيات: اين بخش صرفاً حفظي است. شايد حجمش كمي زياد باشد ولي مطمئن هستيد كه اگر خوب آن ها را بخوانيد مي توانيد به هر 5 تست جواب صحيح بدهيد كه مي شود 25% از ادبيات . توصيه مي كنم كه اين 20 % را از دست ندهيد. امتياز گرفتن از اين قسمت آسان تر است تا بعضي از قسمت هاي مهارتي ادبيات مثل آرايه و زبان فارسي. اين قسمت را شما مي توانيد در وقت هاي مرده خود بخوانيد مثلاً در مسير رفت و آمد به كلاس ها يا مدرسه يا وقتي از درس خواندن خسته شده ايد اين قسمت را مطالعه كنيد. قسمت املا هم كه دو تست دارد و بيشتر از املا هاي زبان فارسي سوال مي دهند كه براحتي مي توان يك تست از دو تست را پاسخ دهيد و اگر زياد هم مطالعه كنيد مي توانيد هر دو تست را پاسخ دهيد.

آرايه هاي ادبي: از قسمت هاي سخت و مهارتي ادبيات است و در وهله اول شما بايد با مفهوم آرايه ها آشنا شويد و سپس با تست زدن اين مهارت خود را افزايش دهيد و همچنين سعي كنيد كه قبل از عيد بر اين مهارت تسلط يابيد.

زبان فارسي: 5 تست از اين قسمت در كنكور مي آيد. اين قسمت كمي سخت و مهارتي محسوب مي شود كه خيلي از داوطلبان در آن مشكل دارند ولي براي اينكه از ديگران جلو باشيد بايد با تمرين كردن و تست زدن اين مهارت را در خود تقويت كنيد تا حداقل بتوانيد 3 تست از آن را جواب دهيد.

قرابت معنايي: بيشترين سهم ادبيات را به خود اختصاص داده است. در وهله اول بايد به مفهوم كل شعرهاي دبيرستان آشنا شويد و آنها را در ذهن خود بسپاريد سپس با تست زدن مهارت خود را در درك شعر افزايش دهيد  همچنين سرعت خود را افزايش دهيد.

درس عربي: ترجمه و تعريب 32 % عربي را به خود اختصاص مي دهد. و با تمرين كردن و تست زني و ياد گرفتن نكات آن مي توانيد به راحتي از پس آن بر آييد.

درك مطلب: براي جواب دادن به 4 سوال مفهوم بايد كل متن را خوانده و مفهومش را بيابيد ولي بايد براي جواب به 5 سوال اعراب و تجزيه و تحليل نيازي به خواندن متن نيست و مي توانيد تمرين به اين 5 سوال جواب دهيد.

قواعد عربي: 32% از سوالات عربي را تشكيل مي دهد و بخش مهارتي آن را مي باشد. شما مي توانيد  با يك منبع آموزشي خوب و كمك آموزشي مناسب به اين سوالات پاسخ دهيد و سعي كنيد قواعد عربي را قبل از عيد مطالعه كنيد و بر آنها مسلط شويد.

دين و زندگي: اگر اين درس را بدون هيچ منبع آموزشي مطالعه مي كنيد بايد اولاً بر تمام قسمت هاي حفظي كتاب مسلط باشيد همچنين همه مفاهيم آيات را بدانيد و متون دروس و ساير آيات ارتباط دهيد. تست زني و حفظ كتاب در درس دين و زندگي نقش بسزايي در افزايش درصد شما خواهد داشت.

با پكيج آيات و روايات حرف آخر، مي تونيد همه آيات ديني كنكور رو يك بار براي هميشه ياد بگيريد.

زبان انگيليسي: براي پاسخ دادن به گرامرها از كتاب هاي كمك آموزشي مي توانيد استفاده كنيد. اگر كمي دقت كنيد مي توانيد اين سوالات را براحتي پاسخ دهيد . براي لغات هم علاوه بر حفظ كل لغات دبيرستان بايد از كتاب هاي كمك آموزشي تست زني هم استفاده كنيد تا تكنيك جواب دادن به اين سوالات را بيابيد و بتوانيد به آنها در كمترين زمان پاسخ دهيد. قسمت كلوز تست هم تركيبي از متن ، گرامر و لغات مي باشد كه با مهارت و افزايش دامنه لغات و تسلط بر گرامر قابل پاسخگويي است. لغات ، گرامر و كلوز تست درس زبان انگليسي را با تست زني و مطالعه مي توان پاسخ داد ولي قسمت ريدينگ به دامنه لغات زياد ، مهارت و تكنيك هاي ريدينگ بستگي دارد كه جز قسمت مهارتي و مهم زبان انگليسي محسوب مي شود و داوطلباني كه سطح زبان انگليسي آن ها پايين است با اين قسمت مشكل دارند. كه مي توانند با خواند لغات اضافي ، تمرين كردن و ياد گرفتن نكات اضافي براي ريدينگ اين مشكل را تا حدودي حل كنند.

سخن پاياني: فكر كنم اهميت زياد دروس عمومي و نحوه برخورد با آنها را دريافتيد. اميدوارم كه به اين دروس كم لطفي نكنيد و با مطالعه دقيق به رتبه و درصد مورد نظر خود برسيد.

براي مطالعه كامل مقاله، معرفي حرف آخر كليك بكنيد.

 

 

khedmatazma in media

۷۷ بازديد

رسانه هايي كه خدمت از ما را معرفي و توصيه كرده اند را براي شما گرداوري كرده ايم 

http://postca.loxblog.com/post/144

http://postbf.parsiblog.com/Posts/231

http://postcr.blog.ir/post/125

http://postbd.parsiblog.com/Posts/232

http://postac.blog.ir/post/187

http://posstac.loxblog.com/post/286

http://postcs.blog.ir/post/136

http://postar.parsiblog.com/Posts/244

http://postej.blog.ir/post/176

http://postbv.loxblog.com/post/219

http://postap.parsiblog.com/Posts/149

http://postao.parsiblog.com/Posts/140

http://postcj.loxblog.com/post/153

http://postec.blog.ir/post/211

http://postah.loxblog.com/post/281

http://postcp.blog.ir/post/127

http://postak.parsiblog.com/Posts/136

http://posteg.blog.ir/post/185

http://postaj.loxblog.com/post/156

http://postct.blog.ir/post/125

http://postan.blog.ir/post/156

http://postby.loxblog.com/post/140

http://posteq.blog.ir/post/179

http://postaf.parsiblog.com/Posts/160

http://postco.blog.ir/post/126

http://postaj.blog.ir/post/169

http://postey.blog.ir/post/143

http://postep.blog.ir/post/158

http://postbx.loxblog.com/post/154

http://posten.blog.ir/post/273

http://posteu.blog.ir/post/146

http://postba.parsiblog.com/Posts/170

http://postcl.blog.ir/post/126

http://postbs.loxblog.com/post/275

http://postbu.loxblog.com/post/247

http://postch.blog.ir/post/126

http://postei.blog.ir/post/136

http://postbe.parsiblog.com/Posts/334

http://postcf.loxblog.com/post/150

http://postcn.blog.ir/post/125

http://postcb.loxblog.com/post/148

http://postch.loxblog.com/post/140

http://postem.blog.ir/post/267

http://postaf.loxblog.com/post/295

http://postbk.parsiblog.com/Posts/147

http://postad.blog.ir/post/229

http://posstaq.blog.ir/post/157

http://postcb.blog.ir/post/158

http://postcg.loxblog.com/post/146

http://postag.parsiblog.com/Posts/140

http://postcm.loxblog.com/post/148

http://postck.blog.ir/post/124

http://postef.blog.ir/post/197

http://postah.blog.ir/post/150

http://postce.blog.ir/post/156

http://postaq.parsiblog.com/Posts/136

http://postci.loxblog.com/post/138

http://postcv.blog.ir/post/143

http://postcn.loxblog.com/post/139

http://postao.loxblog.com/post/299

http://postea.blog.ir/post/220

http://posstap.blog.ir/post/161

http://postev.blog.ir/post/144

http://postbt.loxblog.com/post/148

http://postah.parsiblog.com/Posts/159

http://postcm.blog.ir/post/135

http://postex.blog.ir/post/141

http://postcq.blog.ir/post/126

http://postcj.blog.ir/post/126

http://postcd.loxblog.com/post/140

http://postez.blog.ir/post/143

http://posteo.blog.ir/post/142

http://postaj.parsiblog.com/Posts/237

http://postaf.blog.ir/post/192

http://postat.parsiblog.com/Posts/146

http://postbc.parsiblog.com/Posts/144

http://postag.loxblog.com/post/163

http://postci.blog.ir/post/125

http://postet.blog.ir/post/146

http://postak.loxblog.com/post/385

http://postbz.loxblog.com/post/140

http://posteb.blog.ir/post/207

http://postek.blog.ir/post/185

http://postcb.parsiblog.com/Posts/263

http://postav.parsiblog.com/Posts/133

http://postck.loxblog.com/post/142

http://postax.parsiblog.com/Posts/132

http://postad123.loxblog.com/post/491

http://postcl.loxblog.com/post/140

http://postas.parsiblog.com/Posts/299

http://postan.loxblog.com/post/217

http://postcu.blog.ir/post/136

http://postao.blog.ir/post/163

http://postew.blog.ir/post/142

http://postbw.loxblog.com/post/161

http://posteh.blog.ir/post/150

http://postan.parsiblog.com/Posts/158

http://postau.parsiblog.com/Posts/135

http://postel.blog.ir/post/254

http://postag.blog.ir/post/155