تشخيص پلاك خودرو در دوربين هاي هايلوك

۲۳ بازديد

تشخيص پلاك خودرو در دوربين هاي هايلوك

يكي از كاربرد هاي مهم تجهيزات مدار بسته هايلوك ، قابليت تشخيص پلاك خودرو است .  در اين حالت  دوربين مداربسته   به گونه اي نصب مي شود كه پلاك خودرو هاي عبوري را ثبت مي كند و كاربر مي تواند از پلاك خودرو ها بر اساس زمان و تاريخ گزارش گيري داشته باشد . به علاوه امكان جستجوي يك پلاك مشخص ، شناسايي پلاك خودرو هاي سرقتي و مواردي از اين دست توسط دوربين پلاك خوان هايلوك در دسترس خواهد بود . نرم افزار قدرتمند دوربين پلاك خوان هايلوك به دوربين امكان ثبت پلاك در فواصل طولاني و شرايط نوري غير مساعد را مي دهد . در ادامه برخي از مهمترين ويژگي هاي دوربين ثبت پلاك هايلوك را مشاهده مي كنيد .

 

تشخيص پلاك خودرو در دوربين هاي هايلوك

دوربين هايلوك پلاك خوان بايد رزولوشن و كيفيت تصوير بالايي داشته باشد تا پلاك خودرو ها را ثبت نمايد . رزولوشن بالاتر مي تواند تصاوير با كيفيت تري ارائه نمايد و اين مهم درصد خطاي دوربين پلاك خوان هايلوك را به حداقل مي رساند . شهرنت

امكان ديد در شب هوشمند در دوربين هايلوك ، اجازه ثبت پلاك شبانه روزي را به دوربين مي دهد .

قابليت HLC در دوربين پلاك خوان هايلوك ، به دوربين كمك مي كند تا پلاك خودرو را در هر شرايط نوري را با كيفيت مناسب تصوير برداري و ثبت نمايد .

بيشتر بخوانيد:    تي وي تي         پكيج دوربين مداربسته 

قابليت تصوير  برداري در حضور چند طيف نور يا WDR در دوربين هايلوك ، درصد خطاي دوربين در ثبت پلاك را كاهش مي دهد .

دوربين پلاك خوان هايلوك ، با سرعت بالاتر از دوربين هاي  هايك ويژن معمولي تصوير برداري مي كند . سرعت بالاتر از 25 فريم بر  ثانيه ، امكان ثبت پلاك خودرو هاي با سرعت بالاتر را فراهم مي كند .

جهت تصوير برداري با كيفيت و بهينه تر بايد از دوربين پلاك خوان هايلوك با لنز وريفوكال با فاصله كانوني مناسب استفاده كرد . اين دوربين امكان ثبت پلاك در محل مورد نظر كاربر را به نحو مطلوب براي كاربران فراهم مي كند .

 

 

آنر مجيك بوك 14 و 15 با پردازنده هاي نسل 11 اينتل معرفي شدند

۲۲ بازديد

آنر مجيك بوك 14 و 15 با پردازنده هاي نسل 11 اينتل معرفي شدند

آنراخبار لپ تاپ‌ها

 

آنر به تازگي لپ‌تاپ‌هاي سري مجيك بوك خود را با جديدترين پردازنده‌هاي اينتل به‌روز كرده است. در بين لپ‌تاپ‌هاي جديد آنر، مجيك بوك 14 (MagicBook 14) در دو نسخه با پردازنده‌هاي چهار هسته‌اي i7-1165G7 (با فركانس حداكثري 4.7 گيگاهرتز) و چهار هسته‌اي i5-1135G7 (4 هسته، 8 رشته، فركانس تا 4.2 گيگاهرتز) توليد شده و مجيك بوك 15 هم از i5-1135G7 استفاده مي‌كند. در ضمن، در هر دو مدل از تراشه گرافيكي جديد Intel Iris Xe استفاده شده است.

 

صرف‌نظر از پردازنده، دو مدل بزرگ و كوچك مجيك بوك كاملاً شبيه به هم هستند. تا قبل از اين هم مجيك بوك 14 با پردازنده رايزن 5 3500U بسيار جذاب بود و نسخه ارتقاء يافته آن با پردازنده رايزن 5 4500U عملكرد به مراتب بهتري داشت. حالا هم كه يك گزينه مجهز به پردازنده اينتل به اين سري افزوده شده، مطمئناً توجه افراد بيشتري را به جلب خواهد كرد.

خريد دوربين مدار بسته

آنر لپ‌تاپ‌هاي مجيك بوك 14 و مجيك بوك 15 را با 16 گيگابايت حافظه رم از نوع DDR4 و 512 گيگابايت فضاي ذخيره سازي SSD‌ به فروش مي‌‌رساند. پنل نمايشگر نيز از نوع IPS LCD با وضوح 1080p‌ است و اندازه آن در دو دستگاه به ترتيب 14 و 15.6 اينچ مي‌باشد. از ديگر ويژگي‌هاي برجسته اين دو لپ‌تاپ مي‌توان به صفحه كليد با نور پس زمينه، دوربين كشويي كه در رديف F صفحه كليد تعبيه شده و لوله‌هاي حرارتي دوگانه با فن خنك كننده اشاره كرد.

قيمت دوربين مدار بسته

باتري 56 وات تعبيه شده در دو مجيك بوك جديد آنر نويد ساعت‌ها پخش مداوم فيلم را تنها با يك بار شارژ مي‌دهد و يك شارژر 65 وات هم داخل جعبه اين محصولات قرار داده شده كه از طريق پورت USB متصل مي‌شود. با اين شارژر سريع مي‌توان باتري ر در تنها در عرض نيم ساعت از 0 تا 44 درصد شارژ كرد.

مجيك بوك 14 با پردازنده i5 اينتل 849.90 يورو قيمت‌گذاري شده در حالي كه نسخه پيشرفته‌تر آن با پردازنده i7 برچسب قيمتي برابر 1199.90 يورو دارد. در سمت ديگر،‌ مجيك بوك 15 هم كه تنها در يك پيكربندي توليد شده، با قيمت 949.90 يورو به فروش مي‌رسد.

بيشتر بخوانيد  :     هايك ويژن    نصب دوربين مداربسته